
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Napisz do nas lub zadzwoń (tel.: +48 501 001 099, e-mail: ifgift@o2.pl), może już na tym etapie uda nam się wspólnie rozwiązać problem. I nam i Tobie zależy na tym, aby przedmiot jaki od nas otrzymujesz był dokładnie taki, jaki być powinien.
- Jeśli ustalimy, że konieczna jest wysyłka- opisz nam problem, nie zapominając o podaniu: imienia i nazwiska, adresu e-mail, adresu do korespondencji, nr telefonu, przyczyny reklamacji, daty zakupu oraz wystąpienia wady.
- Odeślij przedmiot na nasz koszt, wraz ze wszystkimi akcesoriami, ww. opisem oraz kopią dokumentu zakupu na adres: Denge Iwona Spychała /IfGift/, ul. Szamotulska 18, 64-600 Oborniki.
- Zgodnie z prawem, mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, jednak my Twoją reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, tzn. w ciągu 1-2 dni roboczych i natychmiast Cię o jej wyniku poinformujemy.