Pytania i odpowiedzi

1. Dlaczego my?
Nasz sklep, bo u nas otrzymasz produkt spersonalizowany dokładnie wg Twoich potrzeb. Nasze doświadczenie powoduje, że już na etapie składania zamówień umiemy określić, czy to, czego chcesz jest możliwe do spełnienia. Jeśli masz wątpliwości co do tego, czy porządna z nas firma, kliknij na zakładkę BLOG, który prowadzimy od bardzo dawna prezentując tam swój dorobek.

2. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Czas zależy od naszej współpracy. Jeśli przebiega ona sprawnie, jesteśmy w stanie większość zamówień przekazać kurierowi w ciągu 1-2 dni roboczych.

3. Jak się skontaktować ze sklepem?
Wszelkie formy kontaktu znajdziesz w zakładce kontakt. Jeśli chcesz zadać nam pytanie wieczorem, bo boisz się, że rano nie będziesz mieć na to czasu- napisz maila lub wiadomość na Fb. Odpowiemy najpóźniej rano a może i wcześniej.

4. Czy otrzymam fakturę?
Nasz sklep działa legalnie co oznacza, że zawsze otrzymujesz dokument zakupu. Standardowo jest to paragon. Jeśli potrzebujesz fakturę- podaj nam dane do niej w procesie zamawiania.

5. Czy mogę zwrócić kupiony przedmiot, jeśli mi się nie spodoba?
Niestety w związku z tym, że tworzymy przedmioty personalizowane i na indywidualne zamówienie i taki będzie też przedmiot jaki otrzymasz, zgodnie z zapisami ustawy tracisz możliwość odstąpienia od umowy. Zależy nam jednak na tym, aby nasze przedmioty się podobały, pisz nam o swoich wątpliwościach i życzeniach na etapie tworzenia projektu.

6. Jak pakowane do wysyłki są sprzedawane przedmioty?
Opakowanie są zawsze nowe, często z zawiązanymi wstążkami, czy np. w przypadku skrzynek z wiórkami wewnątrz. Jeśli przedmiot mamy wysłać jako prezent, koniecznie nam o tym napisz, a do paczki nie dołożymy paragonu- w tej opcji na maila otrzymasz fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl