Pytania i odpowiedzi

1. Dlaczego my?
Bo u nas otrzymasz produkt spersonalizowany dokładnie wg Twoich potrzeb. Nasze doświadczenie powoduje, że już na etapie składania zamówień umiemy określić, czy to, czego chcesz jest możliwe do wykonania.

2. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Czas zależy od naszej współpracy. Jeśli przebiega ona sprawnie, jesteśmy w stanie większość zamówień przekazać kurierowi w ciągu 1-2 dni roboczych. Szczegóły poznasz w zakładce Czas realizacji. Czas realizacji poszczególnych zamówień widoczny jest w opisie każdego przedmiotu.

3. Jak się skontaktować ze sklepem?
Wszelkie formy kontaktu znajdziesz w zakładce kontakt. Jeśli chcesz zadać nam pytanie wieczorem, bo boisz się, że rano nie będziesz mieć na to czasu- napisz maila lub wiadomość na Fb. Dzwoń, pytaj, postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości i rozwiązać wszelkie problemy.

4. Czy otrzymam fakturę?
Nasz sklep działa legalnie co oznacza, że zawsze otrzymujesz dokument zakupu. Standardowo jest to paragon. Jeśli potrzebujesz fakturę- podaj nam dane do niej w procesie zamawiania.

5. Czy mogę zwrócić kupiony przedmiot, jeśli mi się nie spodoba?
Niestety w związku z tym, że tworzymy przedmioty personalizowane i na indywidualne zamówienie. Jeśli taki będzie też przedmiot jaki zamawiasz, zgodnie z zapisami ustawy tracisz możliwość odstąpienia od umowy. Zależy nam jednak na tym, aby nasze przedmioty się podobały, pisz nam o swoich wątpliwościach i życzeniach na etapie tworzenia projektu. Szczegóły dotyczące zwrotów.

6. Jak pakowane do wysyłki są sprzedawane przedmioty?
Opakowanie są zawsze nowe, często z zawiązanymi wstążkami. W przypadku skrzynek wewnątrz umieszczamy wióry drewniane. Jeśli przedmiot mamy wysłać jako prezent, koniecznie nam o tym napisz, a do paczki nie dołożymy paragonu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl